Hírlevelek
Tájékoztatók, Hirdetmények
- Adóövezeti besorolás - telekadó
- Ebtartás változás bejelentő
- Ebösszeíró adatlap 2021
- Felsőzsolca-Sajóivánka II-III. 400kV-os távvezeték és optikai összeköttetés létesítése integrált építési és környezetvédelmi engedély határozatáról
- Gazdasági Program 2020-2024
- Helyi Esélyegyenlőségi Program
- Hirdetmény Határ-völgyi veszélyeshulladék-lerakó kapacitásbővítéséről
- Korrigált Hirdetmény Határ-völgyi veszélyeshulladék-lerakó kapacitásbővítéséről
- Közlemény Felsőzsolca-Sajóivánka II-III. 400kV-os távvezeték és optikai összeköttetés létesítése tárgyában
- Közlemény előzetes hatásvizsgálati eljárásról
- MOK Háziorvosi Munkacsoport COVID 19 útmutató
- Nyilvántartás a szálláshely szolgáltatási tevékenységekről
- OMSZ közlemény az ügyeleti rendszerről
- Tájékoztató a hátrányos, halmozottan hátrányos helyzethez, kapcsolódó kedvezményekről
- Álláspályázat pénzügyi -gazdálkodási ügyintéző munkakör betöltésére.
Hatósági hirdetmények
Hírek - Intézmények hírei
Ismerjük meg a jövő tanév elsőseinek osztályfőnökét!
Gárdonyi Géza Tagiskola
Tisztelt Szülők! Mint leendő elsős tanító néni, engedjék meg, hogy néhány mondatban bemutatkozzam Önöknek.
Kovácsné Strobán Boglárka vagyok, Debrecenben születtem. Általános iskolai tanulmányaimat Lőrinciben végeztem, majd a hatvani Bajza József Gimnáziumban érettségiztem. Tanítói diplomámat a Szent István Egyetem Jászberényi Tanítóképző Főiskolai karán szereztem, 1999-ben.
Pályámat Heves megyében, Apcon kezdtem, majd Ajkán tanítottam, végül férjemmel, és kislányunkkal 2004-ben teremtettünk otthont Kazincbarcikán.
A Gárdonyi Géza Tagiskolában a tavalyi év szeptemberétől tanítok, máris sok emlékezetes, szép esemény, s persze dolgos hétköznap részese lehettem.
A pedagógusi pályát nem munkának, hanem hivatásnak tekintem, nagyon szeretném, ha a gyermekek szívesen járnának iskolába, ahol korszerű, hasznos ismeretekkel bővíthetik tudásukat.
Minden család, és kisgyermek életében fontos az iskolakezdés. A korosztály adottságainak megfelelően játékos formában kezdjük meg elsajátítani az olvasás, írás, számolás tudományát. Szeretném sok mesével, rajzzal, dallal, játékkal, közös barkácsolással színesebbé tenni mindennapjainkat, hogy a gyerekek egyéni tempóban, nyugodt légkörben kezdhessék meg a tanulást.
Az iskolaotthon lehetőséget ad számunkra, hogy a tanulók számára fontos napi ritmust kialakítsuk, megszokott rendben folyjon a tanulás, mozgás, evés, házi feladatok elkészítése, gyakorlás, így otthonra nem marad más csak a játék és a szabadidő.
Meggyőződésem, hogy minden gyermek külön személyiség, és kibontakozatásuk a mi feladatunk lesz, a szülőkkel szoros együttműködésben. Nem várunk „előtanulmányokat” a gyerekektől, ha valamelyikük mégis előbbre jár társaitól, differenciált feladatokat kap, tudásának megfelelően.
Természetesen az esetleges tanulási problémákkal, nehézségekkel küzdő diákokat is segítem, a mihamarabbi felzárkózás érdekében.
Szeretnék a szülőkkel és a gyermekekkel olyan partneri viszonyt kialakítani, melyben nyíltan fordulhatnak hozzám problémáikkal.
Sok szeretettel, izgalommal várok minden elsős kisdiákot szeptemberben!